CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 1 decembrie 2010

PRIETENUL ADEVARAT

Prietenul adevarat /scrisa de Florina Pătru
1.Prietenul adevărat
Iubeşte orişicând
Şi în nenorocire
Cu tine e un gând.
2.Prietenul adevărat
Pe Domnul îl iubeşte
Şi-atunci când dai de greu
El nu te părăseşte.
3.Dar mai presus de toate
De prieteni, fraţi, surori,
E Unul Sfânt şi Veşnic
PRIETENUL tuturor.
4.Am căutat adesea
Un prieten în necaz.
S-aline-a mea durere
Şi lacrima pe-obraz.
5.Dar n-am găsit pe nimeni,
Aşa ca Domnul meu.
S-aline suferinţa
Şi să mă ia pe Braţul Său.
6.ISUS – Prieten minunat,
Mi-a dat în dar salvarea.
Pe nume la El m-a chemat
Şi-am ascultat strigarea.

7.Şi-s fericită că Isus
E pace pentru mine.
Şi m-a ales din mii şi mii
Să-mi fie PRIETEN mie.     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu