CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 21 decembrie 2010

IUBIREA LUI E MULT PREA MARE...

Iubirea Lui e mult prea mare
Toata lumea ofera zilele acestea"cadouri"  si m-am gandit care este cadoul cel mai deosebit pe care l-am primit.....Ascultand aceasta melodie am realizat care este...IUBIREA LUI....Va las si pe voi sa meditati ascultand aceasta melodie.....
(comentariile de mai jos apartin celor ce au vizionat acest clip pe youtobe, prea frumoase si asemanatoare simtirilor din inima mea, ca sa nu vi le impartasesc si voua...)
"O adeväratä melodie ce-ti merge acolo unde te doare...te unge la suflet si-ti stoarce lacrimile din ochi..."
"El ne iubeste mai mult decat Il iubim noi , El ne cauta mai mult decat Il cautam noi ! Sa multumim Domnului ca inca mai este vremea harului si mai avem posibilitatea impacarii cu D-zeu ... " Rascumparati vremea , caci zilele sunt rele " ..Amin"
"Iubirea Ta, da, doar iubirea Ta Doamne ne va putea duce dincolo de Portile Slavei unde vom locuii vesnic alaturi de Tine Print al Universului, acolo.... unde dreptatea si iubirea dainuiesc pururea, la Tarmul  Marii de Cristal impreuna cu toti cei ce au iubit si dorit venirea Ta, Print al Nemuririi... lacrimi de dor ne umplu fata pregustand cerul cu aceasta melodie coborata din repertoriul ingeresc..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu