CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 9 ianuarie 2012

NU ESTI INFRANT CAT AI NADEJDE

Nu eşti învins cât timp credinţa
Nu ţi-ai schimbat şi nu ţi-ai stins
: / Credinţa iarăşi te ridică
Poţi fi căzut, da nu învins. / :

Nu eşti înfrânt cât ai nădejde
Şi ţelul ei rămâne sfânt
: / Nădejdea iarăşi te-ntăreşte
Poţi fi trântit, dar nu înfrânt. / :

Nu eşti zdrobit cât ai iubire
Curată şi de neclintit
: / Iubirea iarăşi te înalţă
Poţi fi călcat, dar nu zdrobit. / :

Nu eşti departe până duhul
Şi rugăciunea nu ţi-s reci
: / Prin ele eşti mereu aproape
Dar fără ele, dus pe veci. / :

Nu rătăceşti cât timp ţi-e gândul
Şi inima la ce-ai primit
: / Când inima ţi-e-n altă parte
Chiar stând cu-ai tăi eşti rătăcit. / :

Nu mori când inima-ncetează
Ci când de cer ai ochii rupţi
: / Când nu mai arzi şi nu mai sângeri
Când nu mai plângi şi nu mai lupţi, / :

Biruitori, eroi şi vrednici
Sunt numai cei ce neclintit
: / Duc legământul pân-la moarte
Şi luptă până la sfârşit. / :

ami si crista - nu esti invins

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu