CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 9 ianuarie 2012

SA NU UITAM CE" IMBRACAMINTE" PURTAM...

Dupa ce am scris comentariu din postarea de mai jos (Poti fi cazut  dar nu invins) mi-am amintit ca ieri mergand pe strada, am intalnit o femeie care ne-a oprit si ne spus ca e foarte saraca si nu are bani si ca ne roaga sa o ajutam. Am fost socati de rugamintea ei deoarece era o doamna imbracata foarte frumos cu lucruri scumpe, aranjata si care arata ca si cum ar avea un statut social mult mai bun decat al nostru. Nu am putut reactiona in nici un fel , oricum nu aveam bani la noi si nu stiu daca aveam daca i-am fi dat.  Poate totusi trecea printr-o perioada dificila nu stiu si nu imi propun sa o judec caci nu o cunosc si nu e treaba mea sa judec oamenii.  Dar gandindu-ma la faptul ca era asa de bine imbracata si totusi este sau se considera saraca, m-a facut sa ma gandesc la mine ca si crestin ca si eu am fost imbracata in Hristos si uneori ma cred saraca si uneori sunt in lipsuri, caci uit in Cine m-am imbracat si ce statut am eu acum ca si copil a lui Dumnezeu.  As vrea sa nu uit in clipe grele ca „pot totul in Hristos care ma intareste”, as vrea sa imi amintesc cat mai des ca harul Lui imi e deajuns, as vra in acele momente inima sa bata mai tare si sa-mi aminteasca cat de mult m-a iubit Dumnezeu si ca a dat pe Fiul sau sa moara ca eu sa fiu salvata, as vrea sa vad in fata ochilor mereu ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce-L iubesc pe Dumnezeu, ca harul Lui imi e deajuns si sa nu uit ca El a zis ca ma iubeste cu o iubire vesnica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu