CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (10)

If you never had any suffering,
Then how would you know what I went through?Daca n-ai fi avut nici-o suferinta,
Atunci, cum ai stii prin ce am trecut EU?


"Si acum plangerea mea este tot o razvratire. Dar suferinta imi inabuse suspinele.” (Iov.23:2)

„Dar Dumnezeu scapa pe cel nenorocit prin nenorocirea lui, si prin suferinta il instiinteaza.” (Iov.36:15)

„Dar Tu vezi; caci Tu privesti necazul si suferinta, ca sa iei in mana pricina lor. In nadejdea Ta se lasa cel nenorocit, si Tu vii in ajutor orfanului.” (Ps.10:14)

„Domnul il sprijina, cand este pe patul de suferinta: ii usurezi durerile in toate bolile lui.” (Ps.41:3)
„Mi se topesc ochii de suferinta; in toate zilele Te chem, Doamne, si-mi intind mainile spre Tine!” (Ps.88:9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu