CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (3)

If you never had a trial,
How could you call yourself an overcomer?Daca niciodata nu ai avut o incercare,
Cum te-ai putea numi singur un biruitor?
 
"Intr-una din zile, Isus S-a suit intr-o corabie impreuna cu ucenicii Lui. El le-a zis: "Haidem sa trecem dincolo de lac." Si au plecat.
Pe cand vasleau ei, Isus a adormit. Pe lac s-a starnit un asa vartej de vant, ca se umplea corabia cu apa; si erau in primejdie.
Au venit la El, L-au desteptat si au zis: "Invatatorule, Invatatorule, pierim." Isus S-a sculat, a certat vantul si valurile infuriate, care s-au potolit: si s-a facut liniste.
Apoi a zis ucenicilor Sai: "Unde va este credinta?" Plini de spaima si de mirare, ei au zis unii catre altii: "Cine este Acesta de porunceste chiar si vanturilor si apei, si-L asculta?" (Luca 8:22...25)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu