CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (14)

If you had all power,
Then how would you learn to depend on me?Daca ai avea toata puterea,
Atunci, cum ai invata sa te bazezi/increzi in mine?

El imi face picioarele ca ale cerboaicelor si ma asaza pe inaltimile mele. (Ps.18:33)

Tu ma incingi cu putere pentru lupta si rapui pe potrivnicii mei sub picioarele mele. (Ps.18:39)

M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei; mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii. (Ps.40:2)

Caci mi-ai izbavit sufletul de la moarte, mi-ai ferit picioarele de cadere, ca sa umblu inaintea lui Dumnezeu, in lumina celor vii. (Ps.56:13)

Da, Tu mi-ai izbavit sufletul de la moarte, ochii, din lacrimi, si picioarele, de cadere. (Ps.116:8)

Ma gandesc la caile mele si imi indrept picioarele spre invataturile Tale. (Ps.119:59)

Cuvantul Tau este o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea. (Ps.119:105)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu