CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 27 ianuarie 2013

DACA NICIODATA NU AI...! IF YOU NEVER...! (12)

If I gave you all things,
How would you appreciate them?
Daca ti-as da toate lucrurile,
Cum le-ai aprecia?

„A treia zi s-a facut o nunta in Cana din Galileea. Mama lui Isus era acolo.

Si la nunta a fost chemat si Isus cu ucenicii Lui.

Cand s-a ispravit vinul, mama lui Isus I-a zis: "Nu mai au vin."

Isus i-a raspuns: "Femeie, ce am a face Eu cu tine? Nu Mi-a venit inca ceasul."

Mama Lui a zis slugilor: "Sa faceti orice va va zice."  Si acolo erau sase vase de piatra, puse dupa obiceiul de curatare al iudeilor; si in fiecare vas incapeau cate doua sau trei vedre. Isus le-a zis: "Umpleti vasele acestea cu apa." Si le-au umplut pana sus. "Scoateti acum", le-a zis El, "si aduceti nunului." Si i-au adus:  Nunul, dupa ce a gustat apa facuta vin - el nu stia de unde vine vinul acesta (slugile insa, care scosesera apa, stiau) - a chemat pe mire si i-a zis: "Orice om pune la masa intai vinul cel bun; si, dupa ce oamenii au baut bine, atunci pune pe cel mai putin bun; dar tu ai tinut vinul cel bun pana acum." (Ioan 2:1...10)




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu