CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 9 ianuarie 2014

CASE PICTATE CU FLORI- ZALIPIE, POLONIA

Am gasit o postare tare faina pe blogul Timisoara Evanghelica pe care va invit sa o vedeti si voi. Mie mi-a descretit fruntea si mi-a placut. Sper sa va placa si voua.
Ador oamenii cu initiativa. Eu cred ca fiecare are drepul sa exprime frumosul pe care il simte chiar daca acesta nu se incadreaza in normele standar. De aceea e si  atat de frumoasa arta populara a popoarelor fie ca e exprimata in port, muzica, pictura, obiecte sau case
http://timisoaraevanghelica.wordpress.com/2014/01/09/doamne-ce-sat-frumos-toate-casele-pictate-cu-flori/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu