CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 1 ianuarie 2014

CINE NE POATE ELIBERA CU ADEVARAT?


"veti cunoaste adevarul, si adevarul va va face slobozi." (Ioan.8:32)
"Ei I-au raspuns: "Noi suntem samanta lui Avraam si n-am fost niciodata robii nimanui; cum zici Tu: "Veti fi slobozi!"?" (Ioan.8:33)
"Deci daca Fiul va face slobozi, veti fi cu adevarat slobozi." (Ioan.8:36)
 "Hristos ne-a izbavit ca sa fim slobozi. (Gal.4:31)
"Fiindca "oricine va chema Numele Domnului va fi mantuit." (Rom.10:13)


"Deşi trecem de multe ori prin momente în care ne vine să renunţăm, să dăm înapoi, întotdeauna Dumnezeu trimite la timp o licărire de speranţă în inimile noastre ca să ne şoptească să nu cedăm atât de uşor precum ne vine să o facem. Dumnezeu are un timp stabilit pentru orice lucru şi atunci când timpul acela vine, El va lucra în conformitate cu planul Său. Când lucrează Dumnezeu, cine se poate opune? Deşi noi ne simţim nevrednici şi prea mici pentru lucrurile mari pe care El vrea să ni le încredinţeze, Dumnezeu totuşi găseşte plăcere să ne dea binecuvântările pe care El ni le-a pregătit. Atunci nu ne vom mai putea opune şi visele noastre vor păli în comparaţie cu ceea ce El a plănuit mai dinainte pentru noi.
Noi, oamenii, ne facem plan după plan. Visăm. Credem că Dumnezeu este de acord cu ceea ce noi vrem, însă de multe ori gândurile Sale ne iau prin surprindere. Căile Sale sunt atât de diferite faţă de ale noastre! Însă sunt cele mai bune, sunt cele pe care vom găsi adevărata fericire. Nu are rost să luptăm cu Dumnezeu, fiindcă vom pierde lupta. Mai bine să lucrăm cu El.

Mi-am făcut multe planuri. Am avut vise mari. Dar.. mi-am dat seama că nu erau după voia Lui. Tata mi-a arătat că El avea ceva mai bun pregătit pentru mine, ceva ce întrecea visele mele. A trebuit să iau o hotărâre: fie nu acceptam voia Lui şi o ţineam că voia mea e mai bună, fie mă supuneam voii Sale chiar dacă nu o înţelegeam. Mi-am dat seama că El este Tata şi că eu sunt copilul. Domnul ştie mai bine ce este potrivit pentru mine şi numai El îmi cunoaşte viitorul, aşa că nu are niciun rost să-L implor să-Şi schimbe voia de dragul planurilor mele. Vreau să accept planul Său aşa cum este el. Pentru că ştiu că el este mai bun decât toate planurile mele adunate la un loc. Nu vreau să-ţi stric planurile şi visele tale, însă vreau să te las să meditezi asupra vieţii tale. Nu ştiu ce doreşti de la viaţa ta, ori dacă ceea ce vrei tu vrea şi El.

Însă vreau să te rog să-I încredinţezi lui Dumnezeu puţinul tău, ca El să facă ceva mare cu el. Mi-am dat seama că Domnul nu îmi cere să fac lucruri mari, ci să pun doar multă dragoste în tot ceea ce fac. Şi asta este cel mai bine! Trăieşte-ţi viaţa din plin acum şi profită din tot ceea ce ai ca să-L slăveşti pe Dumnezeu. Nu te frământa că faci prea puţin pentru El, ci fă puţinul acesta cu o dragoste mare. Şi răsplata îţi va fi mare!
preluat de pe blogul :Intrebarile inimii/ pentru inimna ta- http://intrebarileinimii.blogspot.ro/2013/12/lucruri-mici-dragoste-mare.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu