CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 9 ianuarie 2014

DOMNUL INDREAPTA PASII...


http://www.youtube.com/watch?v=ghaCCZvxUEM#t=901
Filmul 11:30 - Made in Moldova
Doi tineri, Vadim și Simona sunt puși față în față cu decizia de a păstra sau nu copilul pe care îl poartă Simona. În timp ce Vadim insistă și face tot posibilul ca avortul să aibă loc, Simona este măcinată de dubii. Un șir de întîmplări îl împiedică pe Vadim să ajungă la clinica unde urma să aibă avortul. În timp ce Vadim luptă cu moartea, se produce o minune care le rezolvă pe toate.
"Inima omului se gandeste pe ce cale sa mearga, dar Domnul ii indreapta pasii." - (Prov.16:9)
"Domnul indreapta pasii omului, dar ce intelege omul din calea sa?" (Prov.20:24)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu