CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 6 noiembrie 2011

CAINII COMUNITARI

Era  o dimineata insorita si lipsita de orice ingrijorare  fredonand in minte un minunat cantec crestin (http://www.youtube.com/watch?v=WVJMI0-9aTg&feature=related),cand  am plecat la cumparaturi pentru a ma ingriji sa reumplu desagii cu de-ale gurii. Drumul pana la piata  trece printr-o zona cu multi caini comunitari. Inainte de toate trebuie sa spun ca imi plac animalele si nu am ceva cu ele, dar lasate asa pe strazi infometate si disperate, uneori inraite chiar de oameni pot deveni periculoase.
 Si ca intotdeauna cand ii vad imi amintesc un episod nu tocmai placut cu  un astfel de caine m-a urmarit si era gata sa sara pe mine. Imi amitesc ca am ramas muta de frica si, m-am oprtit pe loc si am transpirat pe loc din cap pana in picioare cand Domnul mi-a adus aminte cum a fost Daniel aruncat in groapa cu lei. Si atunci i-am zis Domnului in disperarea momentului, ca daca a inchis gura leilor cu siguranta va inchide si gura acestui caine. Dupa ce mi-am terminat gandul brusc cainele s-a oprit s-a intors si a plecat. Deseori cand am avut ocazia am marturisit despre aceasta intamplare. Asa ca oridecate ori ma intalnesc cu caini comunitari imi repet in gand ca Domnul poate a ma ferii si de astfel de probleme. La noi in Bucuresti sunt foarte multi cani comunitari si lumea e ingrozita de ei. Chiar persoanele care au caini acasa si stiu sa se descurce cu canii au fost muscate de catre acestia. Caini comunitari au devenit o problema serioasa pe strazi si o stare de teama si de tensiune  mai ales seara poate sa devina de netrecut uneori o strada.  Intorcandu-ma de la cumparaturi am inalnit cativa care stateau tolaniti la soare iar dincolo de ei o femeie ingrozita astepta sa vina cineva sa o treaca de ei caci ii era frica, asa ca m-a intrebat daca nu imi este frica de ei. Atunci i-am marturisit si ei cum am reusit eu sa trec de aceasta problema.  Nu stiu ce se astepta sa ii spun sau sa fac dar raspunsul meu a trecut dincolo de ea, cautand pe altcineva cu care sa vorbeasca.  De multe ori si mie mi s-a intamplat in trecut sa aud niste sfaturi bune si sa le ignor, si uneori chiar sfaturi pe care Domnul incearca sa mi le transmita prin cineva nu le bag in seama. Cu mult mai tarziu si poate cand nu imi mai sunt de folos datorita treceri momentului oportun realizez cat de usor sunt tentata sa nu ascult cu atentie cand cineva imi spune ceva aparent lipsit de importanta.  Cuvantul lui Dumnezeu ne indeamna de altfel sa cercetam totul si sa pastram ce e bun. Acum ce e bun ne putem lamuri din multe versete din Biblie. Si pentru cei ce am citit stim sa digeram, dar de multe ori lasam logica noastra sa se interpuna intre adevarurile de netegaduit si impresiile noastre si ignoram ce e bun si tentati sa fim mai atenti ce nu ne este de folos. Domnul Isus poate sa ne aiba in paza in orice situatie.
http://www.youtube.com/watch?v=hPPwjLNTNSY

Un comentariu:

  1. Ce bine ca ai vazut binecuvintarea Lui in viata ta. De cite ori ne scapa Dumnezeu de gurile care stau sa ne inghita si nici macar nu bagam de seama. Faina povestea...

    RăspundețiȘtergere