CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 21 noiembrie 2011

MARTURIE



Marturie Rodica Bercean
http://www.youtube.com/watch?v=--m-EqVW2UY&feature=related

Cu Dumnezeu in fiecare zi
 Costache Ioanid

Cu Dumnezeu in fiecare zi,
asa umbla Enoh in lumea veche.
Ca doi prieteni pribegind pereche.
Si intr-o zi,calatorind mereu,
el a ajuns in cer la Dumnezeu.

Cu Dumnezeu in fiecare zi,
asa umbla in vremea lui si Noe.
Si toti radeau de el atunci in voie.
Dar n-au ajuns sub primul curcubeu
Decat cei ce umblau cu Dumnezeu...

Cu Dumnezeu in fiecare zi,
Asa umbla in Israel Ilie,
indeplinandu-si sfanta lui solie.
Si-un car de foc l-a dus cape-un trofeu
sa umble si in cer cu Dumnezeu.

Cu Dumnezeu in fiecare zi
sa fim si noi in lumea de tarana;
la pieptul Lui, mergand cu El de mana.
si intr-o zi umbland asa mereu,
ne vom trezi in cer cu Dumnezeu...
                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu