CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 7 noiembrie 2011

VA INVIT LA UN CONCERT DEOSEBIT

Acest concert imi este cel mai drag din toate compozitiile scrise vreodata.
M-am indragostit de prima data cand l-am auzit la doazeci de ani in interpretarea lui Arthur Rubinstein, ascultandu-l la una din seratele lui Iosif Sava , alaturi de doi nepretuiti prieteni Alexandru Mincu si Alexandra Bagu, cu care ,in pofida diferentei de varsta, am fost foarte aproape in gandire si simtiri.
Nu am ascultat in viata mea ceva mai inaltator si pur ca aceste minunate acorduri muzicale.
Chiar daca nu se afla printre preferatele cuiva e imposibil sa nu placa.
Va invit la un concert de exceptie intr-o interpretare deosebita.
 
Zubin Mehta conducts Beethoven Piano concerto No.5 , The Emperor,1st movement part I
Zubin Mehta conducts Beethoven Piano concerto No.5 ,"The Emperor",1st movement part II
Zubin Mehta conducts Beethoven - Piano concerto No. 5 , The Emperor ,1st movement part III
Zubin Mehta conducts Beethoven- Piano concerto No. 5 In E flat major, ¨The Emperor¨, 2nd Movement
Zubin Mehta conducts Beethoven- Piano concerto No. 5 In E flat major , "The Emperor" . 3rd Movement

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu