CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 24 mai 2012

PRAJITURA FARA ZAHAR SI FAINOASE

Azi am mai inceract o reteta. M-am inspirat de pe mai multe bloguri(retete gust, ligia pop) si cu ce am avut in casa am facut aceasta prajitura.
O mana de migdale
O canita mica de samburi de floarea soarelui si dovleac
O banana
2 mere
Cardamon
Un pic de cacao de presarat.
Cateva cirese pentru ornament
De cu seara se lasa in apa separat migdalele si semintele
A doa zi se curata migdalele de pielita (optional)
Se pun in blendar impreuna cu banana merele taiate cubulete, semintele , banana si  cardamonu, Se adauga cate putina apa pentru blenduit dar nu prea multa sa nu fie prea moale sa o putem pune in forme.
Dupa ce s-a faut pasta in blendar se pune in forme pe farfurie se presara cacao si se orneaza cu cirese taiate feliute.
A iesit foarte buna, copiilor mei le-a placut mult si mie de altfel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu