CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 3 iulie 2012

PENTRU CA EXIST

Mai demult am scris pentru cei ce poposesc pe aici  scrisoarea  din lnk-ul de mai jos
http://pentrucaexist.blogspot.ro/2010/09/scisoare-deschisa-pentru-cei-ce.html

Incerc sa fiu consecventa  persistenta si sa postez ori de cate ori am timp si am ceva de comunicat si cred ca e si spre folosul altora si al meu. Din cand in cand vizualizez cuvintele de cautare prin care anumiti cititori ajung aici. . Cuvinte precum "Va veni o zi cand voi fi si eu fericit" , "prietenie adevarata", "talantul in negot", "oare exista scapare"si altele de genul acesta ma fac sa cred ca dincolo de modestele mele cuvinte sta o lucrare care are puterea de a mangaia inimi, de a incuraja suflete si a da putere celor care datorita vremurilor acestea tulburi si grele cad in daznadejde. Si eu trec prin aceleasi stari deseori si ma simt daramata , dar , desoori mi se intampla ca dupa ce citesc ceva interesant, postez versete cu incurajari sa fiu si eu ridicata si incurajata. De aceea incercand sa zidesc pe altii de fapt ma zidesc si pe mine. Asa ca si eu multumesc celor ce poposesc pe aici pentru ca si ei astfel imi dau puterea si incredintarea ca intr-un fel particip si eu la "spalarea picioarelor de praful lumii acesteia" . Si fac lucrul acesta pentru ca Dumnezeu a ingaduit sa exist, pentru ca El a ingaduit sa fiu si eu salvata, pentru ca El vrea sa fim o lumina si sare, pentru ca El ne iubeste si a murit ca noi sa fim salvati. Vremurile ce le traversam in calatoria noastra pe acest pamant sunt uneori deosebit de dificile si o mica lumina poate dispersa intunericul si poate reda in suflet iarasi speranta si puterea de a merge mai departe. De fapt intunericul e absenta luminii. Si daca cineva e o luminita in jurul nostru nu va mai fi nici intuneric...

BUMERÁNG, bumeranguri, s. n. Armă de lemn îndoit în formă de unghi obtuz, folosită de populația băștinașă a Australiei, care, datorită formei sale și a felului în care este aruncată, revine la locul de aruncare dacă n-a atins ținta.
BUMERÁNG ~uri n.1) Armă confecționată dintr-o bucată de lemn curbat, care, fiind aruncată la distanță, revine la locul inițial, dacă nu a atins ținta. 2) fig. Acțiune ostilă orientată împotriva cuiva, care însă se întoarce împotriva acelei persoane care a inițiat-o.

Uneori eu imi imaginez ca atitudinile, sentimentele, gandurile pe care le avem fata de anumite situatii si persoane sau invers atitudinile, sentimentele, gandurile le au ceilalti fata de persoana noastra ar fi ca un bumerang. Daca tot ceaa ce trimitem atinge persoana respectiva prin reactia ei de primire suntem responsabili de ceea ce am trimis fie pozitiv sau negativ. Daca ceea ce altcinva trimite catre noi depinde de reactia noastra de a primi ceea ce a fost catre noi. De exemplu daca avem un gand frumos , cuvinte frumoase de incurajare pentru o persoana si aceasta primeste, ea va fi incurajata , zidita si va gasi puterea sa depaseasca momentele grele prin care trece. Si chiar daca nu v-a primi , totusi asta nu trebuie sa ne descurajeze sa trimitem astfel de incurajari. Dar sunt situatii in care conjuctural cei din jur ,cu voie sau fara voie, ne fac viata un calvar trimitandu-ne astfel multe rautati. Daca raspundem la fel nu vom face decat sa permitem ca toate acestea sa ne afecteze si sa ne deterioreze perceptia si sa nu mai putem gandi logic si plini de iubire. Intr-un fel devenim ca ei. E ca si cum bumerangul ne-a lovit. Dar reactionand  cu calm si detasat , privind dincolo de de ceea ce ne izbeste ochiul si urechile vom putea respinge prin dragoste efectele dezastruase  ale loviturii de bumerang. Eu cred ca de aceea suntem invatati in Cuvantul lui Dumnezeu sa ripostam altfel decat ne asteptam noi."Dar Eu va spun: iubiti pe vrajmasii vostri, binecuvantati pe cei ce va blestema, faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va asupresc si va prigonesc," (Mat.5:44) "binecuvantati pe cei ce va blestema, rugati-va pentru cei ce se poarta rau cu voi. (Luc.6:28) "Binecuvantati pe cei ce va prigonesc: binecuvantati, si nu blestemati. (Rom.12:14)
Aceasta nu inseamna sa nu reactionam si sa nu indraznim sa biruim, Domnul  spune "V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea." (Ioan.16:33)  dar importanta e atitudinea inimi si mintii in care nu trebuie sa fie rautate fata de persoana care face raul. Domnul Isus s-a rugat pe cruce  pentruc cei cel crucificasera "Isus zicea: "Tata, iarta-i, caci nu stiu ce fac!" Ei si-au impartit hainele Lui intre ei, tragand la sorti". (Luc.23:34)
Domnnul Isus sa ne ajute sa priveghem si sa ne rugam sa avem o atitudine dupa voia Sa ca pacea lui care intrece orice imaginatie sa ne pazeasca inimile.
" Bucurati-va totdeauna in Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va!
Blandetea voastra sa fie cunoscuta de toti oamenii. Domnul este aproape.
Nu va ingrijorati de nimic; ci, in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multumiri.
Si pacea lui Dumnezeu, care intrece orice pricepere, va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus.
Incolo, fratii mei, tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice fapta buna si orice lauda, aceea sa va insufleteasca.
Ce ati invatat, ce ati primit si auzit de la mine si ce ati vazut in mine, faceti. Si Dumnezeul pacii va fi cu voi. "(Filipeni 4:4...9)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu