CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 7 iulie 2012

PROMISIUNI


El a promis:”"Nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi." (Evr.13:5). Domnul Isus ne-a avertizat ca in lume vom avea necazuri. Biruinta noastra este prin El:” V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti, Eu am biruit lumea." (Ioan.16:33)

 "Ana s-a rugat si a zis: "Mi se bucura inima in Domnul, puterea mea a fost inaltata de Domnul; mi s-a deschis larg gura impotriva vrajmasilor mei, caci ma bucur de ajutorul Tau." (1Sam.2:1)
"Asa a chemat pe Domnul Dumnezeul lui si a zis: "Doamne, numai Tu poti veni in ajutor celui slab ca si celui tare: vino in ajutorul nostru, Doamne Dumnezeul nostru! Caci pe Tine ne sprijinim si in Numele Tau am venit impotriva acestei multimi. Doamne, Tu esti Dumnezeul nostru: sa nu iasa biruitor omul impotriva Ta!" (2Cron.14:1)
"Cat de bine stii tu sa vii in ajutorul slabiciunii! Cum dai tu ajutor bratului fara putere! "(Iov.26:2)
"Nu Te departa de mine, caci s-apropie necazul, si nimeni nu-mi vine in ajutor." (Ps.22:11)
"Dar Tu, Doamne, nu Te departa! Tu, Taria mea, vino degraba in ajutorul meu!" (Ps.22:19)
"Nu-mi ascunde fata Ta, nu departa cu manie pe robul Tau! Tu esti ajutorul meu, nu ma lasa, nu ma parasi, Dumnezeul mantuirii mele!" (Ps.27:9)
"Sufletul nostru nadajduieste in Domnul; El este ajutorul si scutul nostru. (Ps.33:20)
"Vino degraba in ajutorul meu, Doamne, Mantuirea mea!" (Ps.38:22)
"Izbaveste-ma, Doamne! Vino, Doamne, degraba in ajutorul meu." (Ps.40:13)
"Eu sunt sarac si lipsit, dar Domnul Se gandeste la mine. Tu esti ajutorul si izbavitorul meu: nu zabovi, Dumnezeule!" (Ps.40:17)
"Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi." (Ps.46:1)
"Da, Dumnezeu este ajutorul meu, Domnul este sprijinul sufletului meu!" (Ps.54:4)
"Da-ne ajutor, ca sa scapam din necaz! Caci ajutorul omului este zadarnic. "(Ps.60:11)
"Da, numai in Dumnezeu mi se increde sufletul; de la El imi vine ajutorul." (Ps.62:1)
"Da, El este stanca si ajutorul meu, turnul meu de scapare; nicidecum nu ma voi clatina." (Ps.62:2)
"Da, El este stanca si ajutorul meu, turnul meu de scapare: nicidecum nu ma voi clatina." (Ps.62:6)
"Pe Dumnezeu se intemeiaza ajutorul si slava mea; in Dumnezeu este stanca puterii mele, locul meu de adapost." (Ps.62:7)
"Caci Tu esti ajutorul meu, si sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale." (Ps.63:7)
"Dar eu catre Tine imi inalt rugaciunea, Doamne, la vremea potrivita. In bunatatea Ta cea mare, raspunde-mi, Dumnezeule, si da-mi ajutorul Tau!" (Ps.69:13)
"Eu sunt nenorocit si sufar: Dumnezeule, ajutorul Tau sa ma ridice!" (Ps.69:29)
"Eu sunt sarac si lipsit: grabeste sa-mi ajuti, Dumnezeule. Tu esti ajutorul si izbavitorul meu: Doamne, nu zabovi!" (Ps.70:5)
"Dumnezeule, nu Te departa de mine! Dumnezeule, vino degraba in ajutorul meu!" (Ps.71:12)
"Caci el va izbavi pe saracul care striga si pe nenorocitul care n-are ajutor." (Ps.72:12)
"Doamne, eu Iti cer ajutorul, si dimineata rugaciunea mea se inalta la Tine." (Ps.88:13)
"De n-ar fi Domnul ajutorul meu, cat de curand ar fi sufletul meu in tacerea mortii! (Ps.94:17)
"Cantati Domnului o cantare noua, caci El a facut minuni. Dreapta si bratul Lui cel sfant I-au venit in ajutor. "(Ps.98:1)
"Da-ne ajutor in necaz, caci zadarnic este ajutorul omului." (Ps.108:12)
"Israele, increde-te in Domnul! El este ajutorul si scutul lor." (Ps.115:9)
"Casa lui Aaron, increde-te in Domnul! El este ajutorul si scutul lor. "(Ps.115:10)
"Cei ce va temeti de Domnul, incredeti-va in Domnul! El este ajutorul si scutul lor. "(Ps.115:11)
"Domnul este ajutorul meu, si ma bucur cand imi vad implinita dorinta fata de vrajmasii mei." (Ps.118:7)
"Mana Ta sa-mi fie intr-ajutor, caci am ales poruncile Tale. "(Ps.119:173)
" Imi ridic ochii spre munti… De unde-mi va veni ajutorul?" (Ps.121:1)
"Ajutorul imi vine de la Domnul, care a facut cerurile si pamantul." (Ps.121:2)
"Ajutorul nostru este in Numele Domnului, care a facut cerurile si pamantul." (Ps.124:8)
"Nu va incredeti in cei mari, in fiii oamenilor, in care nu este ajutor. "(Ps.146:3)
"Ferice de cine are ca ajutor pe Dumnezeul lui Iacov, ferice de cine-si pune nadejdea in Domnul Dumnezeul sau!" (Ps.146:5)
 "Doamne, ai mila de noi! Noi nadajduim in Tine. Fii ajutorul nostru in fiecare dimineata si izbavirea noastra la vreme de nevoie!" (Isa.33:2)
"Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare." (Isa.41:10)
"Caci Eu sunt Domnul Dumnezeul tau care te iau de mana dreapta si-ti zic: "Nu te teme de nimic, Eu iti vin in ajutor!" (Isa.41:13)
"In toate necazurile lor n-au fost fara ajutor, si Ingerul care este inaintea fetei Lui i-a mantuit; El insusi i-a rascumparat, in dragostea si indurarea Lui, si necurmat i-a sprijinit si i-a purtat in zilele din vechime. "(Isa.63:9)
"Bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului." (Pling.3:26)
"Si, prin faptul ca El insusi a fost ispitit in ceea ce a suferit, poate sa vina in ajutorul celor ce sunt ispititi. "(Evr.2:18)
"Asa ca putem zice plini de incredere: "Domnul este ajutorul meu, nu ma voi teme: ce mi-ar putea face omul?" (Evr.13:6)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu