CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 8 august 2012

CUIUL DIN GRINDA

Am traversat in ultimele luni o perioada mai tulbure si epuizanta care m-a obosit si daramat. Si iata ce am descoperit...saptamana trecuta la noi la biserica a venit un pastor de undeva din Hunedoara. In primul rand calmul lui si linistea in care a predicat m-a facut dintr-o data sa imi amintesc ca atunci cand pierd pacea si linistea interioara ceva este gresit in primul rand la mine. Apoi intre altele a dat o pilda foarte interesanta care mi-a adus lumina in situatia in care ma aflu si in care am ajuns. El a povestit despre un om care isi facuse o casa frumoasa , dar care a hotarat sa o vanda. Vechiul propietar i-a adresat noului propietar o singura rugaminte si anume sa bata un cui intr-o grinda. Noul propietar a aceceptat cererea neparandu-i-se nimic nelalocul lui in aceasta cerere. Peste un timp la usa casei a aparut vechiul propietar cu o rugaminte sa fie lasat sa vada si el cuiul din grinda. Binenteles ca a fost lasat. La plecare vechiul propietar si-a lasat palaria in cui. Si vizitele astea "politicoase si nevinovate" au continuat si de fiecare data vechiul propietar mai lasa ceva in cui. Morala acestei pilde este ca daca dam voie unui cui, idee sa fie pus in inima sau mintea noastra de catre "vechiul propietar" si noi vom pati la fel pe neobservate....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu