CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 13 august 2012

SMERENIA ESTE IMPLINIRE

Postare preluata de pe blogul "Cer parfumat"

”Când se vor smeri, atunci vei spune : Ridică-te!” (Iov 22.29)

Toți am auzit spunându-se că să fii smerit înseamnă să te umilești, să ai o atitudine supusă. Dar știi ce cred? Smerenia este Împlinire.

Smerenie este să ai succes și să te simți împlinit. Smerenie este să.ți iasă viața frumos.
Smerenie este să fii binecuvântat.
Smerenie este să reușești! Să te lauzi cu un așa Dumnezeu, să ai o familie grozavă, să ai o slujbă bună, să te bucuri de un examen luat! Smerenie este să te simți bine cu cei dragi și să te simți bine cu tine.
Smerenie este Fericire.

Dumnezeu nu te.a creat slab. să fii smerit înseamnă să fii puternic în El pentru că El este Cel puternic în tine.
Smerenie este să fii lăudat! să fii lăudat că ești fericit și în acele momente să nu privești în tine ci să Îl vezi pe EL, să îndrepți toate aplauzele către Dumnezeul care ți.a dat putere și care te.a împlinit! să.ți proșterni întreaga ființă în fața Celui vrednic de orice laudă și să declari că tot meritul este al Lui. că întotdeauna va fi meritul Lui!
Să fii smerit înseamnă să te lauzi. Și nu cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu