CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 2 decembrie 2012

PSALMUL 25

Foto Cristi Davidovici

Psalmii 25

1. (Un psalm al lui David.) La Tine, Doamne, imi inalt sufletul.
2. In Tine, Dumnezeule, ma incred: sa nu fiu dat de rusine, ca sa nu se bucure vrajmasii mei de mine!
3. Da, toti cei ce nadajduiesc in Tine nu vor fi dati de rusine: ci de rusine vor fi dati cei ce Te parasesc fara temei.
4. Arata-mi, Doamne, caile Tale si invata-ma cararile Tale.
5. Povatuieste-ma in adevarul Tau si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele, Tu esti totdeauna nadejdea mea!
6. Adu-Ti aminte, Doamne, de indurarea si bunatatea Ta; caci sunt vesnice.
7. Nu-Ti aduce aminte de greselile din tineretea mea, nici de faradelegile mele; ci adu-Ti aminte de mine, dupa indurarea Ta, pentru bunatatea Ta, Doamne!
8. Domnul este bun si drept: de aceea arata El pacatosilor calea.
9. El face pe cei smeriti sa umble in tot ce este drept. El invata pe cei smeriti calea Sa.
10. Toate cararile Domnului sunt indurare si credinciosie pentru cei ce pazesc legamantul si poruncile Lui.
11. Pentru Numele Tau, Doamne, iarta-mi faradelegea, caci mare este!
12. Cine este omul care se teme de Domnul? Aceluia Domnul ii arata calea pe care trebuie s-o aleaga.
13. El va locui in fericire, si samanta lui va stapani tara.
14. Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El, si legamantul facut cu El le da invatatura.
15. Eu imi intorc necurmat ochii spre Domnul, caci El imi va scoate picioarele din lat.
16. Priveste-ma si ai mila de mine, caci sunt parasit si nenorocit.
17. Nelinistea inimii mele creste: scoate-ma din necazul meu!
18. Uita-Te la ticalosia si truda mea si iarta-mi toate pacatele mele.
19. Vezi cat de multi sunt vrajmasii mei si cu ce ura mare ma urmaresc.
20. Pazeste-mi sufletul si scapa-ma! Nu ma lasa sa fiu dat de rusine cand ma incred in Tine!
21. Sa ma ocroteasca nevinovatia si neprihanirea, cand imi pun nadejdea in Tine!
22. Izbaveste, Dumnezeule, pe Israel din toate necazurile lui.

http://www.youtube.com/watch?v=VWMjGI5qmUc

http://www.youtube.com/watch?v=aVowuwq1brA

http://www.youtube.com/watch?v=WojSOjsU4Mw

http://www.youtube.com/watch?v=OdEkqAQXH44


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu