CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 23 decembrie 2012

VERSETELE ZILEI MATEI 20:1...16

 

"Fiindca Imparatia cerurilor se aseamana cu un gospodar care a iesit dis-de-dimineata sa-si tocmeasca lucratori la vie.
S-a invoit cu lucratorii cu cate un leu pe zi si i-a trimis la vie.
A iesit pe la ceasul al treilea si a vazut pe altii stand in piata fara lucru.
 "Duceti-va si voi in via mea", le-a zis el, "si va voi da ce va fi cu dreptul." Si s-au dus.
 A iesit iarasi pe la ceasul al saselea si al noualea si a facut la fel.
Cand a iesit pe la ceasul al unsprezecelea, a gasit pe altii stand in piata si le-a zis: "De ce stati aici toata ziua fara lucru?"
Ei i-au raspuns: "Pentru ca nu ne-a tocmit nimeni." "Duceti-va si voi in via mea", le-a zis el, "si veti primi ce va fi cu dreptul."
Seara, stapanul viei a zis ispravnicului sau: "Cheama pe lucratori si da-le plata, incepand de la cei de pe urma, pana la cei dintai."
 Cei din ceasul al unsprezecelea au venit si au luat fiecare cate un leu.
 Cand au venit cei dintai, socoteau ca vor primi mai mult; dar au primit si ei tot cate un leu de fiecare.
Dupa ce au primit banii, carteau impotriva gospodarului si ziceau: "Acestia de pe urma n-au lucrat decat un ceas, si la plata i-ai facut deopotriva cu noi, care am suferit greul si zaduful zilei."
 Drept raspuns, el a zis unuia dintre ei: "Prietene, tie nu-ti fac nicio nedreptate; nu te-ai tocmit cu mine cu un leu?
Ia-ti ce ti se cuvine si pleaca. Eu vreau sa platesc si acestuia din urma ca si tie.
 Nu pot sa fac ce vreau cu ce-i al meu? Ori este ochiul tau rau, fiindca eu sunt bun?"
Tot asa, cei din urma vor fi cei dintai, si cei dintai vor fi cei din urma; pentru ca multi sunt chemati, dar putini sunt alesi." (Matei 20:1...16)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu