CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 9 februarie 2013

"CINE NU ARE UN BATRAN SA-SI CUMPERE"

Staretul Tadei
https://www.youtube.com/watch?v=5DOBBa-Hd7M&feature=player_embedded#!
Cine nu are un bătrân, să și-l cumpere spune o veche vorbă românească .

"Caci sfatul este o candela, invatatura este o lumina, iar indemnul si mustrarea sunt calea vietii." (Prov.6:23)
"Sa-L inalte in adunarea poporului si sa-L laude in adunarea batranilor!" (Ps.107:32)
"Copiii copiilor sunt cununa batranilor, si parintii sunt slava copiilor lor. " (Prov.17:6)
"Si toti ingerii stateau imprejurul scaunului de domnie, imprejurul batranilor si imprejurul celor patru fapturi vii. Si s-au aruncat cu fetele la pamant in fata scaunului de domnie, si s-au inchinat lui Dumnezeu" (Apoc.7:11)


 (dr MAG- multumesc ca pe blogul tau am gasit aceasta minunat video, pe care nu am putut sa nu il transmit si altora. E atata intelepciune in acest om a lui Dumnezeu incat simti cum se revarsa si te umple de pace si bunatate)

2 comentarii:

  1. iti multumesc Carmen.acest om contemporan noua eu il gasesc ca sfant!atata intelepciune si seninatate e rara acum.

    RăspundețiȘtergere