CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 2 februarie 2013

DRAGOSTEA ADUCE PACE SI BUCURIE

Toti avem probleme de a gasi calea de a relelationa cu cei din jurul nostru cat mai cordial cu putinta si care sa ne dea pace si bucurie. Ar trebui sa ne oprim din cand in cand din "alergat" sa ne cercetam mai cu deamanuntul. Din noiembrie am schimbat locul de munca si a trebuit sa pun in practica a ma armoniza cu toate colegele mele in numar de doisprezece. Este o provocare si este o mare oportunitate in primul rand pentru a ma schimba eu si a trai in armonie. Se spune ca omul cat traieste invata. E cat se poate de adevarat. Important insa e sa si vrei sa inveti. A judeca pe altul e cam asa: ”Asadar, omule, oricine ai fi tu, care judeci pe altul, nu te poti dezvinovati; caci prin faptul ca judeci pe altul, te osandesti singur; fiindca tu, care judeci pe altul, faci aceleasi lucruri.” (Rom.2:1)
Am auzit nu in urma cu mult timp intrebarea : De ce ne-a creat Dumnezeu?, si raspunsul: Pentru ca ne iubeste. Ceea ce cred eu cu convingere este ca suntem creati din dragoste niste fiinte libere carea au scrise legea in inimile lor (“Cand Neamurile, macar ca n-au lege, fac din fire lucrurile Legii, prin aceasta ei, care n-au o lege, isi sunt singuri lege; si ei dovedesc ca lucrarea Legii este scrisa in inimile lor; fiindca despre lucrarea aceasta marturiseste cugetul lor si gandurile lor, care sau se invinovatesc sau se dezvinovatesc intre ele. Romani 2:14,15″) si care trebuie sa decida singure ce aleg si mai presus trebuie sa iubeasca. Ador definitia dragostei din epistola catre Corinteni, iar ultimul verset este de-a drepul fascinant: “Acum, dar, raman acestea trei: credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea.” (1Cor.13:13)
Incep din ce in ce mai mult sa observ ca cheia echilibrului interior este exact aceasta dragoste si spre interior si spre exterior. Frica si ingrijorarea sunt cele care ne ravasesc si chiar ne imbolnavesc nu numai mintal , emotional dar chiar si fizic. Bucuria incrderea credinta ne pazesc pentru ca astfel dobandim pace
Am stat de foarte multe ori si am reflectat la versetele de mai jos si am realizat ca aceste indemnuri reprezinta o reteta care negresit e foarte eficienta:
“Bucurati-va totdeauna in Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va!
Blandetea voastra sa fie cunoscuta de toti oamenii. Domnul este aproape.
Nu va ingrijorati de nimic; ci, in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multumiri.
Si pacea lui Dumnezeu, care intrece orice pricepere, va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus.
Incolo, fratii mei, tot ce este adevarat, tot ce este vrednic de cinste, tot ce este drept, tot ce este curat, tot ce este vrednic de iubit, tot ce este vrednic de primit, orice fapta buna si orice lauda, aceea sa va insufleteasca.
Ce ati invatat, ce ati primit si auzit de la mine si ce ati vazut in mine, faceti. Si Dumnezeul pacii va fi cu voi. (Filipeni 4:4…9)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu