CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 7 ianuarie 2015

SIMTIM VALUL DE IUBIRE? IL IMPARTASIM SI NOI ALTORA?

Cand devenim tristi nemultumiti ,apatici pentru diverse experiente mai putin fericite ei bine atunci Dumnezeu are grija sa ne trezeasca si sa ne arate cat de nemultumitori si gresiti suntem in gandirea noastra. Si ca ceea ce conteaza e  trairea dupa voia Sa in dragoste si iubire.
Am auzit de Becky Oprean cand prietena mea, Rodica, a facut un anunt sa ne rugam pentru aceast suflet si mama ei .http://www.peginduri.com/2015/01/rugati-va-pentru-becky.html
Azi am vazut acest articol impresionant despre ea http://adevarul.ro/locale/timisoara/foto-moartea-eroine-minunata-poveste-viata-romancei-l-a-impresionat-presedintele-americii-scaunul-rotile-1_54a96f4a448e03c0fd4c58bd/index.html. Am fost miscata pana la lacrimi de ce am citit ,auzit si vazut si am realizat cat de neansmnate si inignisifiante sunt nemultumirile si supararile mele....
Acest minunat suflet a plecat la Domnul dupa ce aici a facut voia Lui .
Pentru mine este viata acestui suflet  un motiv de cercetare si introspectie......desi ferecat intr-un trup suferind si neputincios a fost un spirit liber si plin de iubire a stiut sa fie in slujba Domnului .
Recent am fost destul de bolnava si paradoxal in acea perioada am avut ochii indreptati mai mult spre cer decat spre mine. Experientele dureroase te maturizeaza si iti arata ce valori trebuie sa ai in vedere si ce trebuie sa conteze de fapt. Mereu Domnul Isus ne invata cate ceva si ne calauzeste pasii fie prin experientele noastre personale fie prin ale altora. Cu fiecare astfel de experiente desi mai daramati fizic suntem mai puternici spiritual. Iubirea Tatalui e cea care ne mangaie si ne copleseste incalzindune inimile si facandu-ne  sa simtim valul de iubire  pe care ne indeamna sa il daruim si altora.
https://www.youtube.com/watch?v=BkwoRjheb8U#t=200
https://www.youtube.com/watch?v=lCzOi8fWHbw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu