CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 18 ianuarie 2015

VERSETE BIBLICE PE MOTOCICLETELE TAXI INTR-UN ORAS DIN FILIPINE

STIRI CRESTINE PRELUATE DE PE "CRESTIN TOTAL"

http://crestintotal.ro/2015/01/17/stiri-crestine-mapamond-crestin-548-17-ianuarie-2015/
Din sumarul ediției:
Riscând viața pentru ajutorarea ucrainienilor
Taxiuri care afișează în mod obligatoriu versete biblice într-un oraș din Filipine
De ce citirea Bibliei crește la începutul anului
Un creștin a câștigat alegerile guvernamentale în țara cu cei mai mulți musulmani din lume
Un pastor tânăr construiește o punte între culturi
Filmul Unbroken regizat de Angelina Jolie prezintă uimitoarea poveste a lui Louis Zamperini
Angelika Wenger: povestea femeii din spatele unei lucrări puternice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu