CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

TU NU ESTI LA INTAMPLARE


Eşti ceea ce eşti pentru un scop.
Faci parte dintr-un plan complicat.
Eşti o creaţie preţioasă şi cu totul unică,
Bărbat sau femeie – aparţinând lui Dumnezeu.


Arăţi aşa cum arăţi pentru un scop.
Dumnezeul nostru nu face nici o greşeală.
El te-a modelat în pântecele mamei tale,
Şi eşti exact aşa cum a vrut El să te facă.







Părinţii pe care îi ai, sunt cei pe care El i-a ales,
Şi indiferent care sunt sentimentele tale,
Ei au fost creaţi special, cu planul lui Dumnezeu în minte,
Şi poartă pecetea Stăpânului.
Ştiu că trauma ce-ai suferit-o nu a fost uşoară,
Chiar şi Dumnezeu a plâns că te-a durut atât;
Dar a fost îngăduită ca să-ţi modeleze inima
Astfel încât să semeni tot mai mult cu El.


Eşti ceea ce eşti pentru un scop,
Ai fost modelat de nuiaua Stăpânului.
Eşti ceea ce eşti preaiubitule,
Pentru că există Dumnezeu!
Russell Kelfer

(preluat de pe blogul D.ale mamicilor)

Un comentariu: