CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 28 ianuarie 2011

LUCRAND LA ....COROANA

Robert Strand
tradus Rodica Botan
Sotia mea si cu mine am avut fericita ocazie sa calatorim pina la Milwaukee, Winsconsin, si s-o ascultam pe Corrie ten Boom in persoana. Eram pe vremea aceea pastor la Evangel Temple in Madison. Era o zi de primavara , devreme , cind am ajuns in parcarea care era deja plina . Asa ca abia am avut locuri undeva in spatele salii.
Am ascultat-o cum spunea una din povestile ei luminoase si faimoase despre unul dintre soldatii de garda pe care i-a fost atit de greu sa-l ierte. A trebuit sa ne straduim sa ne ascutim auzul ca sa prindem fiecare cuvint, pentruca vorbea foarte incet. Nu se uita aproape de loc la audienta care o asculta…si apoi am observat ca in timp ce povestea , lucra la o broderie, in acelasi timp. Eram prea departe , in spatele salii ca sa vedem cu adevarat ce se intimpla pe scena.
 Si cum vorbea si lucra cu acul, ne descria planul Lui Dumnezeu pentru vietile noastre. Ne povestea cum viata ei fusese o tragedie dar si un triumf in acelasi timp…ne-a spus din experientele ei de prizoniera si de viata din lagar si pierderea dureroasa a surorii dragi. Era foarte emotional sa o privesti pe aceasta doamna in virsta care a trecut prin atitea situatii in viata ei. Viata ei a fost plina de incercari si ascultam cu atentie fascinati ca sa nu pierdem ceva din ce spune.
Aproape de sfirsit, Corrie ten Boom a ridicat sus bucata de material la care lucra si ne-a aratat dosul lucrului. Nu era nimic mai mult decit o incilceala de ate colorate…si ea ne-a spus ca viata noastra pare de multe ori exact asa incurcata ca dosul broderiei la care lucra. Si ca nu putem intelege de acolo mare lucru si nu intelegem de ce Dumnezeu ingaduie anumite lucruri sa se intimple in viata noastra.
Apoi a intors lucru si ne-a aratat fata…care reprezenta o broderie minunata a unei cununi. Si atunci Corrie ne-a spus ca asta este ceea ce Dumnezeu vede, si la ce lucreaza El ca sa completeze viata noastra…
Romani 8:28 “De alta parte, stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celorce iubesc pe Dumnezeu, si anume, spre binele celorce sint chemati dupa planul Sau.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu