CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 18 ianuarie 2011

VERSETELE ZILEI

"Pazeste-ma ca lumina ochiului, ocroteste-ma la umbra aripilor Tale" (Ps.17:8)
"Cat de scumpa este bunatatea Ta, Dumnezeule! La umbra aripilor Tale gasesc fiii oamenilor adapost. (Ps.36:7)
"(Catre mai marele cantaretilor. "Nu nimici." O cantare de lauda a lui David. Facuta cand a fugit in pestera, urmarit de Saul.) Ai mila de mine, Dumnezeule, ai mila de mine! Caci in Tine mi se increde sufletul; la umbra aripilor Tale caut un loc de scapare, pana vor trece nenorocirile." (Ps.57:1)
"As vrea sa locuiesc pe vecie in cortul Tau, sa alerg la adapostul aripilor Tale." (Ps.61:4)
"Caci Tu esti ajutorul meu, si sunt plin de veselie la umbra aripilor Tale." (Ps.63:7)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu