CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 9 ianuarie 2011

VERSETELE ZILEI


 "Asa vorbeste Domnul, Rascumparatorul tau, Cel ce te-a intocmit din pantecele mamei tale: "Eu, Domnul, am facut toate aceste lucruri, Eu singur am desfasurat cerurile, Eu am intins pamantul. Cine era cu Mine? "(Isa.44:24)
"Sa picure cerurile de sus si sa ploua norii neprihanirea! Sa se deschida pamantul, sa dea din el mantuirea si sa iasa totodata din el izbavirea! Eu, Domnul, fac aceste lucruri." (Isa.45:8)
"Eu am facut pamantul si am facut pe om pe el; Eu cu mainile Mele am intins cerurile si am asezat toata ostirea lor." (Isa.45:12)
"Mana Mea a intemeiat pamantul, si dreapta Mea a intins cerurile: cum le-am chemat, s-au si infatisat indata."(Isa.48:13)
"Ajutorul nostru este in Numele Domnului, care a facut cerurile si pamantul. (Ps.124:8)

(poza realizata de Dan Suciu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu