CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 26 mai 2011

CE FERICIRE AM PE ISUS

FotoCristi Davidovici
Ce fericire am pe Isus,
Asta ma face asa voios!
Caci sunt mostean al cerului'nalt
Si mantuire ca am aflat.

Ref.
In veci canta-voi ca-s fericit,
Astazi prin Domnul sunt mantuit,
In veci aceasta canta voi eu
Isus mi-e vesnic pastorul meu.

Inima-mi simte un dor prea viu
Cu Domnu-ntruna eu vreau sa fiu,
Pacea e-n si-s multumit,
Legea Lui vesnic m-a inveselit.

Ref.
Ce fericire eu am simtit
Cand bratul sau chiar m-a ocrotit
A sti e bine o stiu si eu
Isus mi-e viata, e Domnul meu


http://www.youtube.com/watch?v=dsPZc7joKyI

Scris de Violeta in data de 04/15/2011 13:58

(de pe blogul versuri crestine +comentriul la versurile cantrii)

*Nu uita niciodată Faptul că trăieşti nu a fost ideea ta Şi că respiri nu a fost hotărârea ta. Faptul că trăieşti a fost ideea Altcuiva Şi că respiri – darul Lui pentru tine. Nu uita niciodată Nimeni nu gândeşte , nu simte , Nu se manifestă ca tine. Nimeni nu zâmbeşte aşa cum tocmai o faci tu.Nu uita niciodată Nimeni nu vede cerul cum îl vezi tu Şi nimeni nu ştie tot ce ştii tu. Nu uita niciodată Faţa ta nu o mai are nimeni pe acest pământ Şi ochii aceştia îi ai doar tu. Nu uita niciodată Eşti bogat şi bogăţia ta nu sunt banii tăi Ci Viaţa ta! Nimeni nu trăieşte ca tine. Tu eşti dorit.Nu eşti un rod al întâmplării, O toană a naturii, Fie că-ţi cânţi viaţa în diezi sau bemoli, Eşti un gând al lui Dumnezeu Şi încă unul genial. TU eşti TU!!
"Când nu mai aveam nimic de pierdut, am primit totul. Când am încetat a fi cine eram, m-am regăsit pe mine însămi. Când am cunoscut umilinţa şi supunerea, am devenit liberă." Paulo Coelho, Unsprezece minute
Un invingator spune:" Trebuie sa existe o cale mai buna de a face..."
Un invins spune :" Asa am gacut-o intotdeauna"
Un invingator este o parte din solutie.
Un invins este o parte din problema.
Un invingator tine seama de "cum se vede zidul in intregime"
Un invins tine seama de " caramida pe care trebuie sa o puna"
Un invingator stie ca rezultatele actiunilor lui depind de el.
Un invins crede in existenta ghinionului.
Cand invingatorul comite o greseala, spune :"Am gresit, si invata lectia"
Cand invinsul comite o greseala spune:"Nu e vina mea" si arunca vina pe altul.
Un invingator munceste mult, dar isi creeaza mult timp liber pentru el insusi.
Un invins este o persoana mereu " foarte ocupata, care nu are timp nici pentru ai lui.

Violeta Neghina: Un invingator munceste mult, dar isi creeaza mult timp liber pentru el insusi.
Un invins este o persoana mereu " foarte ocupata, care nu are timp nici pentru ai lui.
Un invingator infrunta provocarile una cate una.
Un invins le evita si nu indrazneste sa le infrunte.
Un invingator promite, isi da cuvantul si si-l tine.
Un invins face promisiuni, dar nu da nici o asigurare, iar cand greseste cauta justificari.
Un invingator spune:"Sunt bun, dar voi fi si mai bun".
Un invins spune:"Ei, nu-i chiar asa de rau"
Un invingator ii respecta pe cei ce stiu mai mult decat el, si incearca sa invete ceva de la ei.
Un invins se impotriveste celor care stiu mai mult decat el si tine seama numai de defectele lor.

Violeta Neghina: Un invingator se simte responsabil pentru ceva mai mult decat numai munca sa.
Un invins nu isi ia nici un angajament, si mereu zice:"Doar imi fac treaba"

*Fericirea te indulceste, incercarile te intaresc, tristetea te face mai uman, greselile te smeresc, succesul te mentine in forma, dar numai Dumnezeu te face sa mergi mai departe!
Prietenii buni sunt asemeni stelelor... Nu-i vezi intotdeauna, dar stii ca mereu sunt acolo.
„Oricand Dumnezeu inchide o usa, intotdeauna iti deschide o alta usa, chiar daca uneori pare ca e iadul pe pamant".
Un invingator se simte responsabil pentru ceva mai mult decat numai munca sa.
Un invins nu isi ia nici un angajament, si mereu zice:"Doar imi fac treaba"
*Fericirea te indulceste, incercarile te intaresc, tristetea te face mai uman,
Am invatat sa nu mai plang atunci cand inima ma doare, sa nu mai plang cand sufletul e trist si moare, sa tac atunci cand lacrimile vorbesc, ca trebuie sa ignor si ca trebuie sa traiesc, desi ranile ma dor iar amintirile ma chinuiesc!
a fi puternic: a zambi knd vr sa plangi,a stii sa suferi...


*Sînt mai aproape-acum de DUMNEZEU la început de an…
Sînt mai aproape –acum de DUMNEZEU,pentru că urmez un alt drum şi
uneori e-atît de greu…şi-alerg întruna …şi cad mereu…
Sînt mai aproape acum de DUMNEZEU,că-n ochi port strălucind o
lacrimă pribeagă ce-mi cade-ncet pe faţa tristă şi n-are cine să mi-o şteargă.
Sînt mai aproape-acum deDUMNEZEU,la început de an,cînd mi se- aşterne-n cale o altă filă albă…e viaţa mea dar cine s-o-nţeleagă şi cine poate ştii ce va urma,doar DUMNEZEU ce ţine-n mîna sa toate secundele
ca într-o salbă…
Sînt mai aproape acum deDUMNEZEU cînd iarna îmi aduce de departe
un dor nespus şi farmecul copilăriei
Sînt mai aproape acum de DUMNEZEU,cînd sufletul mai vrea măcar o
clipă un gingaş copilaş să fie şi asta numai DUMNEZEU o ştie
Cît aş dori să fiu iar inocent şi pur,să nu ştiu să mint …să nu fur…doar să
iubesc…şi uneori să mă mai supăr şi imediat să iert
Să nu ştiu să mă cert…s-ajut atît cît pot la orice lucru,oricît ar fi el de
mărunt
Să plîng …apoi să uit c-am auzit o vorbă ce tare m-a durut
Să nu ştiu cum e să fii împovărat de grijuri…cum să te zbaţi să calci peste
orice să reuşeşti…şi banii…o banii cum să-I mai drămuieşti
Să nu ştiu cum e să fii umilit c-ai îndrăznit să mergi –nainte să ai şi tu un
loc sub soare aşa ca fiecare şi-ai hotărît ca numai DUMNEZEU să-ţi fie călăuză
Şi doar cu EL să treci biruitor prin orice încercare…
* Sînt mai aproape –acum de DUMNEZEU cînd mă gîndesc la primăvara viitoare şi ştiu că din noroiul de pe drum şi stropii reci de ploaie vor renaşte iarăşi ghioceii…şi narcisele…şi atîtea flori născute din apă şi pămînt vor zîmbi nestingherit spre soarele ce-n orizontul vremii iar răsare …e o altă zi…o binecuvîntare…un alt motiv să-I mulţumesc lui DUMNEZEU doar sînt şi eu la fel ţărînă,purtîndu-şi paşii prin ţărînă…dar văd sub paşi o altă urmă şi ştiu că DUMNEZEU merge-nainte şi cu dragoste părintească mă ţine-ncet de mînă să nu mă prăbuşesc şi uneori mai cad şi mă opresc e-un timp cînd trebuie să privesc în urmă…privesc şi văd atîtea lucruri,mă văd atît de slab şi nu-ndrăznesc să spun că le-am realizat cîndva… Nu e puterea mea…nici mintea mea…şi nici voinţa mea…şi nici chiar visurile mele… Dar acum ştiu bine…doar DUMNEZEU…EL face totul Chiar dacă poate cîndva îmi doream să fie altfel viaţa mea…astăzi ştiu că altceva bun …mai bun n-ar exista Am învăţat,mai greu ce-I drept şi mă căiesc Am învăţat puţin cîte puţin sa ştiu să-I mulţumesc… Pentru tot ce am şi tot ce sînt…şi pentru orice lucru ce-l primesc din partea SA Şi-n orice început de zi ,în orice început de an, cu sufletul mulţumitor să pot cînta : “sînt aici la dispoziţia TA,cheamă-mă Te voi asculta!” Chiar şi atunci cînd n-am nici-o speranţă şi totu-n beznă se adînceşte iar trupul ostenit încet se prăbuşeşte.
Să ştiu atît că”pot totul în HRISTOS care mă întăreşte”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu