CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 23 mai 2011

TATICI GRIJULII SI HAIOSI..


Ziua Tatălui a fost sărbătorită oficial, pentru prima dată în România, în data de 9 mai 2010 (în a doua duminică a lunii mai). Anul acesta ziua tatălui s-a sărbătorit pe 8 mai 2011
Videoclipurile de mai jos sunt din filmul hindi Heyy Baby . Trei celibatri care stau impreuna. Intr-o zi se trezesc la usa cu un copils lasat specificndu-se ca e al unui dintre ei. Desi cauta sa afle cine este mama si care dintre ei e tatal nu reusesc. Dupa multe peripetii toti indragesc fetita pe nume Angel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu