CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

sâmbătă, 28 mai 2011

LOGICA DE COPIL...

(prelut de pe blogul Pe Ginduri)
Bunica lui Isus
Un baietel isi petrece vacanta la bunica. Duminica, imbracat
frumos se prezenta la clasa de scoala duminicala cu copiii de virsta lui. Dupa
servici, in drum spre casa bunica il intreaba curioasa…
-Johnny, ti-a placut la clasa de studiu astazi?
-Da…bunico…A fost foarte frumos…
-Da de invatatoare ti-a placut?
-Aha…
-Si stii cum o cheama?
-Nu, asta nu stiu…dar stiu ca e bunica lui Isus…
-Cum sa fie bunica lui Isus…ce te face sa crezi ca-i bunica
lui?
-Pai…se vede dupa cum se lauda cu el…Tot timpul numai de el
ne-a vorbit: Isus face asta si Isus face aialalta…exact asa cum te lauzi tu cu mine
pe la prietenele tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu