CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 11 mai 2011

SA NU AUZI SI SA POTI DANSA ASA..

(primit prin e-mail de la o prietena)
In China exista un dans extraordinar care se numeste "Guan Yin cu o mie de miini"

Datorita gradului de coordonare cerut,executia perfecta ar fi fost extraordinara, chiar daca aceste dansatoare nu ar fi fost surde.. 
Da, este adevarat, cele 21 de dansatoare sunt complet surde si  mute. Ele urmaresc semnele antrenorilor situati in cele patru colturi ale scenei, realizind un spectacol remarcabil.
  Debutul international a avut loc la Athena cu ocazi spectacolului de inchidere a Jocurilor Olimpice 2004.Dar acest dans face parte din repertoriul Trupei de artisti chinezi cu handicap de de mult timp.
  Prima dansatoare are 29 de ani si este diplomata a Institutului de arta din Hubei . Videoul a fost inregistrat la Bei jing (Pékin)
  Acum priveste... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu