CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 5 februarie 2012

AM MAI GASIT UN TATIC GRIJULIU

Eu nu am avut parte sa am un tata pe acest pamant ca cel din postarea de mai jos. De aceea am multa admiratie pentru taticii care sunt aproape de copiii lor. Dar multumesc lui Dumnezeu care este Tatal meu ceresc si care ma iubeste cu o iubire vesnica.

Unul din cele mai frumoase momente
(postare preluata de pe blogul "Ambasadorul")

Sunt în dormitorul băieților. La birou. Citesc câteva versete biblice.
M-am oprit acum.
M-am oprit doar să vă spun că unul din cele mai frumoase momente pentru mine este să-mi privesc băieții cum dorm.
Să mă apropii de ei și să le simt respirația.
Să-i văd că se odihnesc. Că sunt în siguranță. Că au adormit știind că tata și mama sunt acolo. Niciunul nu adoarme fără ca unul dintre noi să nu fie lângă ei. Băieții mei nici nu au habar cât de mult îmi place să-i adorm. Să stau lângă ei până când îi aud cum somnul dulce, adânc și odihnitor îi cuprinde.
Nu mă pot sătura de gândul că băieții mei sunt în pat, liniștiți și în siguranță. Acesta este un har. Un har doar pentru o vreme. Vreau să mă bucur de el cât mai mult.
Și apoi mă gândesc la Dumnezeu. El când se uită la noi cum ne așezăm capul pe pernă și ne punem în pat, oare se bucură? Este El încântat de felul cum ne odihnim sub protecția Lui?
Când ne rugăm cu băieții noștri seara, uneori încheiem momentele de rugăciune spunând cu voce tare Psalmul 121. Versetul 4 spune:
Iată că nu dormitează, nici nu doarme Cel ce păzește pe Israel.
În seara aceasta, când te pui în pat, amintește-ți și Psalmul 3:5
Mă culc, adorm și mă deștept iarăși, căci Domnul este sprijinul meu.
Odihnește-te. Culcă-te liniștit.
Dumnezeu se uită la tine ca și un Tată mândru și bucuros să-și protejeze copiii.
Noapte bună! Tata veghează asupra ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu