CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 14 februarie 2012

FERICE DE CEI IMPACIUITORI (4)

Alegerile intelepte sint mai bune decit alegerile facute dupa placul meu.
Versetul de referinta:
Intelepciunea omului chibzuit il face sa vada pe ce cale sa mearga, dar nebunia celor nesocotiti ii inseala pe ei insisi. – Proverbe 14:8
Exista doua feluri de a face o alegere:
- dupa placul meu
- inteleapta
Alegerea dupa placul meu incepe asa:
- ai o dorinţă păcătoasă
- care duce la o alegere proasta
- şi care rezulta în consecinţe rele
- şi sentimente negative
Abordarea înţeleapta decurge in acest mod:
- Iti mărturisesti dorinţa păcătoasă
- Şi te rogi pentru o dorinţă pe placul lui Dumnezeu
- Ceea ce duce la o alegere buna
- Şi rezulta în consecinţe bune
- Şi sentimente bune.
Cautaţi sfaturi pe placul lui Dumnezeu
Dacă nu esti sigur cu privire la o anumita alegere pe care trebuie s-o faci, întreaba pe cineva în care ai încredere. Ai putea sa mergi la părinţii tăi, la un prieten sau o rudă, profesorul tau, sau la pastor pentru a te ajuta să decizţi asa cum este drept.
Ai putea fi tentat ca sa cauti sfaturile oamenilor care îti vor spune ceea ce vrei tu sa auzi. Ei îti vor spune să faci ce vrei tu ca sa faci. Acest tip de sfaturi sînt periculoase şi de ridicole atunci cînd vine vorba de a decide între ceea ce este bine sau rău.
Alegerile pot preveni conflictul.
Alegeri nechibzuite vin dintr-o inima mîndra, egoista, care este preocupata numai de satisfacerea dorintelor proprii. Alegerile nesăbuite cauzeaza conflict.
Alegerile intelepte vin dintr-o inimă smerită care are încredere în Dumnezeu şi care vrea să facă ceea ce este drept conform Bibliei. Alegerea înţeleaptă, de obicei, previne conflictele.

 (preluat de aici:http://enjoyinghomeschooling.wordpress.com/2012/02/14/ferice-de-cei-impaciuitori-4/ )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu