CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

duminică, 5 februarie 2012

DISTRACTIE DE PENSIONARI

Cei care sint inca in cimpul muncii mai intreaba citeodata pe cei iesiti la pensie, ce fac ca sa-si faca viata interesanta. Iata mai jos un raspuns dat de un pensionar .............................

- Ce intrebare o mai fi si asta…De exemplu…eu si cu Mary ne-am dus ieri sa facem ceva cumparaturi. Cind am iesit din magazin am vazut un politai care scria un tichet de parcare. Ne-am dus linga el si eu i-am zis…

-N-ai gasit si tu o ocupatie mai serioasa…Ia fii si tu baiat de treaba o data in viata ta…acuma n-ai sa te apuci sa amendezi un pensionar…Dar tipul ne-a ignorat si a continuat sa scrie.

Atunci i-am zis ca-i prost crescut. Si ce crezi? S-a apucat sa scrie al doilea tichet si l-a asezat sub stergatorul parbrizului linga primul tichet. Asta m-a inervat si mai tare. Si am continuat sa-i spun cite mi-a venit mie la gura… si el a continuat sa scrie …Si din ce-l acuzam domnule, dintr-aia scria cu ciuda parca si cu si mai multa rivna.

Numai ca tocmai atunci a venit autobuzul nostru si a trebuit sa ne urcam in autobuz si sa ne ducem acasa, ca era deja tirziu... si nu stiu cum s-a terminat pina la urma…Eu si cu Mary ne straduim sa avem un pic de distractie in fiecare zi, ca la virsta noastra poti tare usor sa intri in depresie…
............................................................
  Comentul meu
hi, hi, hi...la noi circula multe bancuri despre  cat sunt de "intelgenti" unii politisti. Si zic ca daca era un anumit gen de politist de pe la noi ar fi trbuit inainte sa va urcati in autobuz sa ii spuneti ca nu este masina voastra, altfel propietarul ar fi trebuit sa plateasca in urmna glumei voastre....
Multumesc Rodicai pentru relatare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu