CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 27 februarie 2012

RITA LEVI MONTALCINI

Rita Levi Montalcini, laureata a premiului Nobel
Om de stiinta si senator in Italia, Rita Levi Montalcini sustine ca are mintea mai ascutita decat la 20 de ani, datorita experientei de viata. In 1985, ea a impartit cu americanul Stanley Cohen premiul Nobel pentru medicina, dupa ce au descoperit mecanismele ce regleaza cresterea celulelor si a organelor.   \
"Ar trebui sa-i multumesc lui Mussolini pentru faptul ca a considerat ca provin dintr-o rasa inferioara. Acest lucru mi-a adus bucuria de a munci in propriul dormitor, si nu intr-o institutie",a declarat laureata premiului Nobel.
"Cel mai important este sa nu te temi de momentele dificile, pentru ca cele mai bune lucruri se intampla in urma acestora", a conchis Rita Levi Montalcini. 

 Gîndiţi-vă că ieşise oficial la pensie de 7 ani, aşa că şi-a reluat cu mult mai mult entuziasm şi încredere cercetările. Nu s-a lăsat decepţionată nici o clipă, a mers înainte cu perseverenţă, cu elan, cu plăcere şi mai ales cu bucurie. A făcut şi greşeli, a dat şi înapoi, dar bucuria, bucuria lăuntrică nu a părăsit-o niciodată.
http://www.youtube.com/watch?v=HkXGTjBS4N8
http://www.youtube.com/watch?v=w5TcMDIrG28&feature=related
 http://www.scribd.com/orendim/d/43004482-Rita-Levi-Montalcini

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu