CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

luni, 13 februarie 2012

Romania - Jud. Buzau - 10 / 11 Februarie 2012

"Trebuie sa fim solidari, sa lasam rautatea si sa nu fim indeferenti, Acei oameni au chiar nevoie de ajutor. Se pot dona alimente neperisabile ( conserve - apa - sucuri - ulei - zahar )
Punct de reper statia de metrou Eroilor - Platoul din fata Academiei Romane.
VA MULTUMESC EU IN NUMELE CELOR SINISTRATI. !!!!!!!!!!!!!!!
PS : Ma gandesc cu groaza cand se va topi aceasta zapada, dar pana atunci trebuie ajutati."\

(Mesajul celui care a postat pe youtobe imaginile de mai jos. si caruia ma alatur)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu