CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 3 septembrie 2010

SA SPRIJINIM PE CEI SLABI

SA DAM SI CELUI LIPSIT(EFESENI 4.28)
SA SPRIJINIM PE CEI SLABI(1 TESALONICENI 5.14)
"Si Dumnezeu poate sa va umple cu orice har, pentru ca, avand totdeauna in toate lucrurile din destul, sa prisositi in orice fapta buna," (2Cor.9:8)

"Cel ce da samanta semanatorului si paine pentru hrana" va va da si va va inmulti si voua samanta de semanat si va face sa creasca roadele neprihanirii voastre. In chipul acesta veti fi imbogatiti in toate privintele pentru orice darnicie, care, prin noi, va face sa se aduca multumiri lui Dumnezeu. "(2Corinteni 9:10,11)
"Orice aţi face, lucraţi din toată inima, ca pentru Domnul şi nu ca pentru oameni, bine ştiind că de la Domnul veţi primi răsplata moştenirii; căci Domnului Hristos slujiţi.”(Coloseni 3:23-24)
"Si oricine va da de baut numai un pahar de apa rece unuia din acesti micuti, in numele unui ucenic, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata." (Mat.10:42)
"Si oricine va va da de baut un pahar cu apa, in Numele Meu, pentru ca sunteti ucenici ai lui Hristos, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata." (Marc.9:41)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu