CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 29 iunie 2011

PUTINA DRUMETIE VIRTUALA ...

PUTINA DRUMETIE  VIRTUALA IN PREZENT SI IN TRECUT PE ACELEASI PLAIURI....
De cand ma stiu mi-a placut muntele in mod special. Am copilarit in casa bunicilor la munte in Apuseni pe valea Ariesului mic si acolo in prezenta bunicilor Domnul Isus m-a binecuvantat cu dragoste si multa bucurie si pace. Poate de aceea am indragit excursiile la munte si ma bucura atat de mult sa privesc macar si virtual locurile pitoresti de la munte. Pe vremea cand eram eu tanara si faceam dese excursii la munte aparatele de fotografiat performante nu si le permitea oricine si atunci cu micul meu “smena 8” imortalizam si eu cum puteam "farame" alb negru din locurile pitoresti prin care treceam. Acum sunt mult mai multe aparate si chiar cu telefonul poti fotografia color minunatele peisaje. Desi nu imi mai permit sa merg la munte decat destul  de rar  imi place sa urmaresc cateva bloguri a unor tineri pasionati de munte si care reusesc prin cuvinte si imagini sa redea bucuria si frumusetea pitorestilor plaiuri montane. De multe ori am postat poze de la ei de pe blog extreme de reusite ca sa va bucure privirea si voua. Recent doi dintre acesti tineri , Cristi si Moni. au facut o excursie in zona Padisului. Daca va place muntele si vreti sa “savurati “frumusetile de acolo va invit sa intrati pe lincul de mai jos si va promit ca nu o sa va para rau.
Am atasat si eu cateva poze amintiri din aceiasi zona facute cu multi ani in urma si cu impresiile de atunci. Sunt recunoscatoare Creatorului meu pentru toate aceste frumuseti si pentru deosebita oportunitate pe care mi-a oferit-o sa ma bucur de ele.
Iulie 1981-Apuseni- Vesela, optimista cu sufletul incantat de soare si natura. Sinceritatea, puritatea gandurilor si sentimentelor mele s-au inaltat pe acele plaiuri pline de frumusete la grandoarea celor ce ma inconjurau; muntii, brazii, firul de iarba si cristalinul apelor ce susurau melodii tainice cu intelesuri doar pentru cei ce stiu sa le asculte.....
Herghelia de la Padis

Un respiro binemeritat




Cetatile Radesei
Pe Valea Coblesului

Un comentariu:

  1. Uau ! Minunat ce pot transmite aceste poze vechi. Atunci, cand nu faceai decat 32 de pozitii, se developau mai greu, etc. Da, un mesaj interesant.
    La fel si despre povestire :)

    RăspundețiȘtergere