CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 24 iunie 2011

VERSETELE ZILEI

Incolo, fratii mei, bucurati-va in Domnul. Mie nu-mi este greu sa va scriu mereu aceleasi lucruri, iar voua va este de folos. (Filip.3:1)
Bucurati-va totdeauna in Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va! (Filip.4:4)
Bucurati-va intotdeauna. (1Tes.5:16)
Bucurati-va in nadejde. Fiti rabdatori in necaz. Staruiti in rugaciune. (Rom.12:12)
Bucurati-va, ceruri! Inveseleste-te, pamantule! Izbucniti in strigate de bucurie, muntilor! Caci Domnul mangaie pe poporul Sau si are mila de nenorocitii Lui." (Isa.49:13)
Neprihanitilor, bucurati-va in Domnul si inveseliti-va! Scoateti strigate de bucurie, toti cei cu inima fara prihana! (Ps.32:11)
Neprihanitilor, bucurati-va in Domnul! Oamenilor fara prihana le sade bine cantarea de lauda. (Ps.33:1)
Cantati lui Dumnezeu, laudati Numele Lui! Faceti drum Celui ce inainteaza prin campii. Domnul este Numele Lui: bucurati-va inaintea Lui! (Ps.68:4)
Neprihanitilor, bucurati-va in Domnul si mariti prin laudele voastre sfintenia Lui! (Ps.97:12)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu