CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 8 iunie 2011

UN OM MIC CU INIMA MARE


mereu nemultumiti cu ce avem...
 http://crestintotal.ro/2011/06/01/un-omu-mic-cu-inima-mare/
(preluat de pe blogul Pe Ginduri)

...am ramas uimita si inlacrimata...nu pentru acest om mic cu inima mare ci pentru clipele in care sunt nemultumita... un motiv de cercetre a starii in care ne aflam...sa nu uitam ca suntem indemnati sa fim multumitori...

"Fiindca am primit, dar, o imparatie care nu se poate clatina, sa ne aratam multumitori si sa aducem astfel lui Dumnezeu o inchinare placuta, cu evlavie si cu frica," (Evr.12:28)
"Multumiti totdeauna lui Dumnezeu Tatal, pentru toate lucrurile, in Numele Domnului nostru Isus Hristos. "(Efes.5:20)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu