CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

miercuri, 15 iunie 2011

VERSETELE ZILEI

Psalmii 73

1. (Un psalm al lui Asaf.) Da, bun este Dumnezeu cu Israel, cu cei cu inima curata.
2. Totusi, era sa mi se indoaie piciorul si era sa-mi alunece pasii!
3. Caci ma uitam cu jind la cei nesocotiti, cand vedeam fericirea celor rai.
4. Intr-adevar, nimic nu-i tulbura pana la moarte, si trupul le este incarcat de grasime.
5. N-au parte de suferintele omenesti si nu sunt loviti ca ceilalti oameni.
6. De aceea mandria le slujeste ca salba, si asuprirea este haina care-i inveleste.
7. Li se bulbuca ochii de grasime, si au mai mult decat le-ar dori inima.
8. Rad si vorbesc cu rautate de asuprire: vorbesc de sus,
9. isi inalta gura pana la ceruri, si limba le cutreiera pamantul.
10. De aceea alearga lumea la ei, inghite apa din plin
11. si zice: "Ce ar putea sa stie Dumnezeu si ce ar putea sa cunoasca Cel Preainalt?"
12. Asa sunt cei rai: totdeauna fericiti, si isi maresc bogatiile.
13. Degeaba, dar, mi-am curatat eu inima si mi-am spalat mainile in nevinovatie:
14. caci in fiecare zi sunt lovit si in toate diminetile sunt pedepsit.
15. Daca as zice: "Vreau sa vorbesc ca ei", iata ca n-as fi credincios neamului copiilor Tai.
16. M-am gandit la aceste lucruri ca sa le pricep, dar zadarnica mi-a fost truda,
17. pana ce am intrat in Sfantul Locas al lui Dumnezeu si am luat seama la soarta de la urma a celor rai.
18. Da, Tu-i pui in locuri alunecoase si-i arunci in prapad.
19. Cum sunt nimiciti intr-o clipa! Sunt pierduti, prapaditi printr-un sfarsit naprasnic.
20. Ca un vis la desteptare, asa le lepezi chipul, Doamne, la desteptarea Ta!
21. Cand mi se amara inima si ma simteam strapuns in maruntaie,
22. eram prost si fara judecata, eram ca un dobitoc inaintea Ta.
23. Insa eu sunt totdeauna cu Tine, Tu m-ai apucat de mana dreapta;
24. ma vei calauzi cu sfatul Tau, apoi ma vei primi in slava.
25. Pe cine altul am eu in cer in afara de Tine? Si pe pamant nu-mi gasesc placerea in nimeni decat in Tine.
26. Carnea si inima pot sa mi se prapadeasca: fiindca Dumnezeu va fi pururi stanca inimii mele si partea mea de mostenire.
27. Caci iata ca cei ce se departeaza de Tine pier; Tu nimicesti pe toti cei ce-Ti sunt necredinciosi.
28. Cat pentru mine, fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Il fac locul meu de adapost, ca sa povestesc toate lucrarile Tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu