CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 25 noiembrie 2014

"BINE ESTE SA ASTEPTI IN TACERE AJUTORUL DOMNULUI"


Vi s-a intamplat vreodata sa va simtiti discriminati?
Eu un sentiment frustrant si dureros. Eu m-am lovit deseori de acest concept. Dar  mereu Domnul Isus a avut grija si m-a jutat sa trec peste aceasta. Recent m-am confruntat cu aceasta dureroasa stare de spirit din nou mai ales ca acum consider ca varsta e cea care a determina aceasta. Ca de obicei alerg la Cuvantul lui Dumnezeu sa gasesc resursele de a trece cu bine . Nu este usor si e greu de luptat cu mentalitati, prejudecati, rea vointa si altele de tipul acesta, dar eu ma incred ca Domnul Isus va fi si de aceasta data in inima mea, in cugetul meu, alaturi de mine si ma va purta pe brate ocrotindu-ma  si voi fi coplesita de dragostea Lui plina de bunatate si indurare. Cel mai important e sa nu imi pierd pacea si nadejdea presata de imprejurari
Cred ca numai credinta si speranta in Domnul Isus este cea care iti da puterea si speranta sa treci peste foarte multe obstacole de ori ce fel in viata.

Chiar si atunci cand aparent lucrurile par sa mearga impotriva ta si constati ca exista o nedreptate care ti se face  Domnul Isus e prezent .
Ma rog ca spaima si ingrijorarea sa nu puna cu nici un chip stapanire pe mine si Domnul Isus sa imi mareasca credinta. Ma rog ca toti cei ce trec prin astfel de imprejurari sa fie intariti , mangaiati si incurajati de Cuvantul viu si lucrator a lui Dumnezeu.

De alta parte, stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau. (Rom.8:28)
Sa nu fiti iubitori de bani. Multumiti-va cu ce aveti, caci El insusi a zis: "Nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi." (Evr.13:5)

De la capatul pamantului strig catre Tine cu inima mahnita si zic: "Du-ma pe stanca pe care n-o pot ajunge, caci este prea inalta pentru mine! (Ps.61:2)
Domnul va sfarsi ce a inceput pentru mine. Doamne, bunatatea Ta tine in veci: nu parasi lucrarile mainilor Tale. (Ps.138:8)

De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta. (Isa.43:4)
Domnul mi Se arata de departe: "Te iubesc cu o iubire vesnica; de aceea iti pastrez bunatatea Mea! (Ier.31:3)

Eu le dau viata vesnica, in veac nu vor pieri, si nimeni nu le va smulge din mana Mea. (Ioan.10:28)
Iata ce mai gandesc in inima mea si iata ce ma face sa mai trag nadejde:
bunatatile Domnului nu s-au sfarsit, indurarile Lui nu sunt la capat, ci se innoiesc in fiecare dimineata. Si credinciosia Ta este atat de mare! - "Domnul este partea mea de mostenire", zice sufletul meu; de aceea nadajduiesc in El.
Domnul este bun cu cine nadajduieste in El, cu sufletul care-L cauta.
Bine este sa astepti in tacere ajutorul Domnului. (Plangerile lui Eremia 3:21...26)

 De aceea, noi nu cadem de oboseala. Ci, chiar daca omul nostru de afara se trece, totusi omul nostru dinauntru se innoieste din zi in zi. (2Cor.4:16)

Iubesc pe Domnul, caci El aude glasul meu, cererile mele. (Ps.116:1)

Domnul pazeste pe toti cei ce-L iubesc, si nimiceste pe toti cei rai. (Ps.145:20)
Eu iubesc pe cei ce ma iubesc, si cei ce ma cauta cu tot dinadinsul ma gasesc. (Prov.8:17)

Radeti voi de nadejdea celui nenorocit…, dar scaparea lui este Domnul. (Ps.14:6)
Povatuieste-ma in adevarul Tau si invata-ma; caci Tu esti Dumnezeul mantuirii mele, Tu esti totdeauna nadejdea mea! (Ps.25:5)

Sa ma ocroteasca nevinovatia si neprihanirea, cand imi pun nadejdea in Tine! (Ps.25:21)
Acum, Doamne, ce mai pot nadajdui eu? In Tine imi este nadejdea. (Ps.39:7)

Da, suflete, increde-te in Dumnezeu, caci de la El imi vine nadejdea. (Ps.62:5)

Adu-Ti aminte de fagaduinta data robului Tau, in care m-ai facut sa-mi pun nadejdea! (Ps.119:49)
Sprijina-ma, dupa fagaduinta Ta, ca sa traiesc, si nu ma lasa de rusine in nadejdea mea! (Ps.119:116)

caci Domnul va fi nadejdea ta, si El iti va pazi piciorul de cadere. (Prov.3:26)
Acum, dar, raman acestea trei: credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea. (1Cor.13:13)

- Fii biruitor, suie-te in carul tau de lupta, apara adevarul, blandetea si neprihanirea, si dreapta ta sa straluceasca prin ispravi minunate! (Ps.45:4)

Incolo, fratilor, intariti-va in Domnul si in puterea tariei Lui.
Imbracati-va cu toata armura lui Dumnezeu, ca sa puteti tine piept impotriva uneltirilor diavolului.
Caci noi n-avem de luptat impotriva carnii si sangelui, ci impotriva capeteniilor, impotriva domniilor, impotriva stapanitorilor intunericului acestui veac,impotriva duhurilor rautatii care sunt in locurile ceresti.
De aceea, luati toata armura lui Dumnezeu, ca sa va puteti impotrivi in ziua cea rea si sa ramaneti in picioare, dupa ce veti fi biruit totul. Stati gata, dar, avand mijlocul incins cu adevarul, imbracati cu platosa neprihanirii, avand picioarele incaltate cu ravna Evangheliei pacii.
Pe deasupra tuturor acestora, luati scutul credintei, cu care veti putea stinge toate sagetile arzatoare ale celui rau.
Luati si coiful mantuirii si sabia Duhului, care este Cuvantul lui Dumnezeu.  Faceti in toata vremea, prin Duhul, tot felul de rugaciuni si cereri. Vegheati la aceasta, cu toata staruinta, si rugaciune pentru toti sfintii (Efeseni 6:12...18)

 Bucurati-va totdeauna in Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va!
Blandetea voastra sa fie cunoscuta de toti oamenii. Domnul este aproape.
Nu va ingrijorati de nimic; ci, in orice lucru, aduceti cererile voastre la cunostinta lui Dumnezeu, prin rugaciuni si cereri, cu multumiri.
Si pacea lui Dumnezeu, care intrece orice pricepere, va va pazi inimile si gandurile in Hristos Isus. (Filipeni 4:4...7)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu