CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 11 noiembrie 2014

CINE ZIDESTE PE ALTUL SE ZIDESTE PE SINE

Nu imi mai amintesc unde am auzit expresia aceasta:  "CINE ZIDESTE PE ALTUL SE ZIDESTE PE SINE" dar am "adoptat-o" datorita veridicitatii sale.

mai jos un articol " variatiuni pe aceiasi tema" preluat de pe" Doxologia" de folos pentru "umblarea" noastra -"Cuvintele care te zidesc pe tine și pe el".(Părintele Arsenie Boca, Mărgăritare duhovnicești, Editura Cartea strămoșească, p. 55-56)

http://www.doxologia.ro/cuvinte-duhovnicesti/cuvintele-care-te-zidesc-pe-tine-pe-el

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu