CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 25 noiembrie 2014

DESPRE MARGARITARE


Am citit de curand articolul scris de prietena mea Rodica :
http://www.peginduri.com/2014/11/despre-margaritare.html Si ca de obicei epistola sa a facut ca mintea mea sa impartaseasca trairile inimiii

Imi amintesc ca pe vremea cand erau copiii mici si ii durea burtica sau aveau febra sau aveau diverse probleme , nu dormeam noptile sa-i ingrijesc si sa le ofer tot sprijinul sa ii cresc cum se cuvine. Uneori imi exprimam dorinta de a ii vedea mari sa pot comunica cu ei sa ii ajut mai mult crezand ca atunci necazurile s-or duce mai usor , Cei din jur cu copii mai mari imi spuneau o veche vorba romaneasca : copii mici necazuri mici copii mari necazuri mari. Nu putem sa accept si sa concep asa ceva mi se parea ca totdeauna voi putea comunica cu ei si ii voi intelege si ei imi vor acepta sfaturile de bine, Si asa a fost pana au intrat in "lume" si influenta anturajelor i-a indepartat cate un pic cate un pic de mine si de invataturile bune. A fost si este una din cele mari deceptii ale mele. Totusi nu imi pierd speranta deoarece i-am predat in mana Domnului pe fiecare in parte si precum tatal din fiul risipitor astept sa isi vina in fire. Eu cred ca majoritatea copiilor si chiar si noi am trecut prin faza aceasta de fii risipitori intro mica sau mai mare masura sau am fost ca fratele acestuia, totusi sa nu uitam ca acum trebuie sa ne situam in postura tatalui acestor fii si asteptam ca cea ce noi am "semanat" sa creasca prin puterea lui Dumnezeu. Ii multumesc Domnului ca nu am avut posibilitati materiale mari deoarece cu siguranta as fi fost tentata sa le dau si eu ca acei parinti de care povestesti. In Biblie spune ca in vremurile din urma copiii nu vor fi ascultatori de parinti si asta vedem in jurul nostru si uneori simtim si cu copiii nostrii. Totusi cred ca Domnul Isus e credincios si Biblia ne da unele din cele mai importqante sfaturi sa stim cum sa actionam , dar daca gresim ne da si speranta ca El poate indrepta lucrurile si lucra la inima celor dragi asa cum a facut si cu inima fiului risipitor. Eu pana sa am copii mari niciodata nu am iteles atitudinea tatalui din fiul risipitor. Dragostea lui si faptul ca i-a mai si dat o parte din avere mi s-a parut o mare greseala si nechibzuinta, dar nu a fost asa, el a vazut inima impietrita a fiului sau cu care nu mai putea comunica si doar a lasat ca Dumnezeu sa lucreze la ea. Nu a intervenit in nici un fel sa isi ajute fiul risipitor pana acesta si-a venit in fire. Eu cred ca din umbra a stiut ce face acesta deoarece si a asteptat mereu venirea lui inapoi deoarece Biblia ne relateaza ca il vede pe acesta intorcandu-se cand inca era departe. Eu invat acuma sa fiu ca acel tata. Sunt unele atitudini si decizii ale copiilor mei care mi-au ranit inima si m-au dezamagit , dar eu i-am incredintat in mana Domnului si cred ca El va lucra pe mai departe in inima lor la care eu pare ca nu mai am de cele mai multe ori acces. Domnul sa intareasca toti parintii sa poata trece si prin astfel de incercari.

Pe aceiasi tema si filmul crestin din link-ul de mai jos
http://filmecrestineonline.ro/grace-unplugged-2013-film-hd/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu