CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 4 noiembrie 2014

MEREU IN REANOIRE


A fi criticat , a critica doua verbe cu directii diferite intre care as pune o sageata de dus si intors , deoarece cred ca sunt directiile reversibile. Ma gandesc ca un inteles al versetului ." Ce seamana omul, aceea va si secera.” (Gal.6:7)  este si acesta efectul burmerangului de a se intoarce la cel ce l-a aruncat. In tineretea mea am fost foarte ironica si animata de un spirit justitiar care ma mai bantuie de multe ori si acum si caruia imi este de multe ori greu sa ii fac fata. Copilaria mea traumele din acea perioada au facut instincutul meu de conservare omenesc sa foloseasca ca scut impotriva atacurilor acest fel de aparare ironia si spiritul justitiar. Dar desi reusitele mele erau remarcabile si ma tineau la distanta de rau voitori, totusi nu am avut niciodata o satisfactie cu reusitele de tipul acesta. Si am mai constatat ca multe din aceste atitudini pe care eu le-am avut fata de alti si care omeneste vorbind pareau indreptatite, peste timp le-am primit si eu la randul meu din partea altora chiar daca omeneste vorbind nu erau indreptatite. Judecata , atitudinea emisa fie dreapta fie nedreapta se intoarc peste timp la tine fie ca sunt drepte sau nedrepte. Cu ce judecata judeci cu accea vei fi judecat. Deabea dupa ce Domnul a schimbat inima mea si mintea a inceput si ea sa beneficieze de astfel de schimbari am inteles semnificatia versetului  Nu te lasa biruit de rau, ci biruie raul prin bine.” (Rom.12:21) Doar o astfel de sintagma transpusa in faptic ne poate aduce satisfactii si poate fi ca in versetul „Arunca-ti painea pe ape, si dupa multa vreme o vei gasi iarasi!” (Ecl.11:1) . Desigur ca nu ne e niciunuia usor sa rasturnam atat de usor obiceiurile vechi si sa le inlocuim cu cele noi. Dar fiecare reusita aduce mari satisfactii si iti da puterea sa perseverezi sa schimbi fiecare obicei vechi cu unul nou dupa voia Domnului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu