CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

joi, 20 noiembrie 2014

PLANGETI CU CEI CE PLANG....

Binecuvantat sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Hristos, Parintele indurarilor si Dumnezeul oricarei mangaieri, (2Cor.1:3)

care ne mangaie in toate necazurile noastre, pentru ca, prin mangaierea cu care noi insine suntem mangaiati de Dumnezeu, sa putem mangaia pe cei ce se afla in vreun necaz! (2Cor.1:4)

Despartirile totdeauna sunt triste si iti umezesc in mod involuntar ochiii pentru ca inima ranita plange.
E inevitabil  toti plecam de aici la un moment dat, dar plecarea cuiva drag doare intotdeauna.
Cu nu mult  timp in urma o colega  iubita si indragita de foarte multa lume a plecat dintre noi rapusa de o boala nemiloasa.

Pentru ca am fost foarte intristata din cauza acestei pierderi am cugetat in inima mea si am cautat mangaiere ,nadejde si alinare in Biblie.
Desi trupul ramene aici rece fara viata sufletul traieste . Cei ce nu mai sunt traiesc nu numai in amintirile noastre si se vor trezi la viata. Scriptura nu ne lasa fara speranta revederii celor dragi care au parasit aceasta lume inaintea noastra. Nu venim toti odata si nu plecam toti odata dar in vesnicie care e diferita de timpul nostru vom fi impreuna pentru o eternitate.

Bucurati-va cu cei ce se bucura; plangeti cu cei ce plang. (Rom.12:15)

Nu voim, fratilor, sa fiti in necunostinta despre cei ce au adormit, ca sa nu va intristati ca ceilalti, care n-au nadejde. (1Tes.4:13)

Caci, daca credem ca Isus a murit si a inviat, credem si ca Dumnezeu va aduce inapoi, impreuna cu Isus, pe cei ce au adormit in El. (1Tes.4:14)

intr-o clipa, intr-o clipita din ochi, la cea din urma trambita. Trambita va suna, mortii vor invia nesupusi putrezirii, si noi vom fi schimbati. (1Cor.15:52)

Si tot ce a fost scris mai inainte a fost scris pentru invatatura noastra, pentru ca, prin rabdarea si prin mangaierea pe care o dau Scripturile, sa avem nadejde. (Rom.15:4)

si am in Dumnezeu nadejdea aceasta, pe care o au si ei insisi, ca va fi o inviere a celor drepti si a celor nedrepti. (Fapt.24:15)

Si insusi Domnul nostru Isus Hristos si Dumnezeu, Tatal nostru, care ne-a iubit si ne-a dat prin harul Sau o mangaiere vesnica si o buna nadejde, (2Tes.2:16)

sa va mangaie inimile si sa va intareasca in orice lucru si cuvant bun! (2Tes.2:17)

Adevarat, adevarat va spun ca cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce M-a trimis are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata. (Ioan.5:24)
In link-ul de mai jos puteti afla cate ceva despre incercarea grea si ultimele ganduri ale acestui suflet minunat de a carui prezenta ne-am bucurat pentru o vreme. Dumnezeu s-o odihneasca pe cea care a fost pentru noi mereu optimista si vesela Jeni si va ramane mereu asa in mintea si inima noastra

http://www.gandul.info/reportaj/sunt-jeni-medicii-mi-au-mai-dat-doi-ani-de-trait-merg-la-vot-pentru-ca-eu-cred-in-viitorul-romaniei-13453268

http://vreaupresedinte.gandul.info/news/jeni-diaconu-a-incetat-din-viata-mostenirea-unei-romance-care-a-vorbit-pana-la-capat-despre-viitorul-tarii-13598389

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu