CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

vineri, 29 aprilie 2011

AMINTIRI....

Zilele trecute m-a cuprins un dor de cei ce i-am avut in prejma si pe care i-am iubit si acum nu mai sunt....
Am fost binecuvantata de Dumnezeu si am intalnit in "caltoria" mea multi omeni deosebiti. Unii dintre ei au plecat si uneori imi e dor de ei. Amintirile  imi stampara dorul, iar speranta ca in vesnicii ii voi reantalnii ma mangie...am reascultat melodia de mai jos cu placere  . M-am gndit sa v-o ofer daca va mai cuprinde nostalgia uneori...

Yaadein: Yaadein Yaad Aati Hai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu