CATEVA CUVINTE...

Sunt recunoscatoare Domnului Isus pentru ca exist si am calatorit pana aici, si voi calatori si mai departe doar prin dragostea si harul Sau. Tot El m-a facut constienta ca talantul ce mi l-a dat trebuie sa-l pun in negot, ca lumina Lui trebuie s-o arat si altora, iar ca hrana sa fie buna trebuie sa pun si sare. Daca tot ceea ce am primit pana acum si voi primi si de acum inainte mi-a fost mie de folos si imi va fi de folos , cu siguranta le va fi si altora.

marți, 12 aprilie 2011

LA ORICE VARSTA POTI ZAMBI SI FACE GLUME..

(preluat de pe blogul Pe Ginduri de Rodica Botan)
CURSURI PENTRU CAND O SA IES LA PENSIE
http://www.youtube.com/watch?v=JDAELmGP3GQ
SOMETHING TO DO WHEN WE GET OLD AND LONELY
Si sa nu va treaca prin minte ca n-o sa se intimple...Tot ce-mi lipseste este walkerul...si stiu si de unde pot imprumuta unul si... ceva timp liber - ala e mai greu de gasit. De la costumele din piesele de Craciun am chiar si o peruca alba...
Imi trebuie inca o colega sau doua. Este cineva interesat? Distractie gratuita...

2 comentarii:

  1. Carmen...Cella a promis sa-mi tina companie. Vezi ca venim in intersectia aia de unde am luat taxi in fata casei tale...pregateste walkerul...ca vii cu noi...Un sal si o peruca n-ar strica iti mai trebuie...Sa nu te recunoasca Stefan...Poate ne trezim cu el, bun cum e la inima, ca vine sa ne ajute sa trecem strada...Sa mori de ris, nu altceva...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, draga pentru zambetul si tonusul de viata pe care il aduci cu fiecare zambet de al tau.

    RăspundețiȘtergere